Головна » Файли » Мої файли

Конспект уроку з української мови
13.02.2017, 13:11

Тема: Звук [з],[ з], позначення їх буквою «зе». Написання рядкової букви «зе», складів, слів із нею.

Мета:

 

 

 

Обладнання:

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас прийшло багато людей. Завітала ще одна гостя. Хто вона? Відгадайте,

Стало біло навкруги,

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я …

- Зима завітала до нас, бо їй цікаво знати, як ви навчаєтесь, чи вмієте читати і писати. А ще вона приготувала лдя нас багато цікавих завдань, щоб ви вивчили і її улюблену букву. Як ви вважаєте, впораєтесь із завданням? Отож, за справу.

ІІІ. Підготовка до ознайомлення з буквою «зе».

1. Виділення звуків (з), (з).

 

2. Артикуляція звуків (з), (з), віднесення звуків (з) до приголосних твердих, а звука (з) – до приголосних м’яких.

3. Визначення позицій звуків у словах : зима, ковзани, мороз, зірка, ковзанка, віз.

4. Самостійний добір слів учнями.

5. Звуковий аналіз слів: зима, зірка.

 

ІV. Ознайомлення з буквою «зе».

1. Показ букви «зе» ( аналіз букви, порівняння великої і малої літери).

2. Пошук предметів, схожих на букву «зе».

3. Робота в парах ( знаходження букви «зе» у тексті).

  1. . Вправляння у читанні сладів, слів із буквою «зе».

1. Читання складів.

- Зима розсипала сніжинки. Вони не прості , а чарівні – вміють промовляти склади. Які саме ми зараз з вами дізнаємось.

2. Читання слів.

- Яка зима без Сніговика? Це ж її найперший помічник. І сьогодні він їй допомагає. Дивіться, скільки слів приготував вам: зима, мороз, зірка, ковзани.

3.Читання «крижаного» речення.

- Зима приготувала вам «крижане» речення. Але через те, що крижинки дуже тоненькі, тендітні, то слова-крижинки розкололися. Допоможіть їх зібрати. Для цього прочитаємо спочатку окремі слова, а потім обєднаємо їх у речення.

( Мороз Мороза водив за носа).

4. Робота над скоромовкою.

VI. Робота над текстом « весела зима».

1. Підготовчі вправи.

- Поспілкуйтеся в парі й подумайте, прощо буде йти мова в тексті.

- Як навашу думку, чому зима весела?

2. Читання тексту вчителем.

- Послухайте текст і запамятайте імена дітей.

3.Відповід на запитання.

-Як звали дітей?

-Що робив тато коло дому?

4.Вправляння у читанні «важких» слів. Словникова робота.

настала візерунками прикрасив

ковзанку замурував морозна

посадив повезло

5. Читання тексту учнями (хорове,пошепки, «ланцюжком»).

VII. Актуалізація знань учнів.

1. Повторення знань про букву «зе».

-Яку букву почали вивчати?

-Які звуки вона позначає?

-Це і є улюблена буква нашої гості-Зими. І сьогодні ми повинні ще й навчитися писати цю букву.

2.Робота за малюнком у зошиті.

1). Розфарбування малюнка.

-Ось у такому замку, який збудувала Зима, можливо,і проживає буква «зе». Давайте його розфарбуємо. Які кольори для цього використаємо,холдні чи теплі, і чому?

2). Робота над словами: замок, замок.

Складання складових схем цих слів.

3.Графічний аналіз рядкової букви «зе».

Порівняння друкованої і рукописної літери.

Звертається увага, що у рукописної літери другий елемент переходить у петлю.

4. Розгляд букви у прописі з допомогою збільшуваного скла.

5. Пояснення написання рядкової букви «зе».

6. Написання букви «зе» (спочатку в густій сітці зошита, потім у робочому рядку).

7. Здійснення самооцінки.

-Знайдіть у написаних буквах найкращу й обведіть її «сонечком». Пишіть так усі букви.

8. Письмо складів, слів із буквою «зе».

VIII. Підсумок уроку.

-Хто був гостею на нашому уроці?

-Що було цікаво? Що сподобалося?

-Я думаю, Зимі сподобалося те, як ви працювали.Сподіваюся, нашим гостям також.

Урок закінчено усмішкою.

 

Категорія: Мої файли | Додав: znz-dubno
Переглядів: 579 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: