Головна » Файли » Мої файли |
13.02.2017, 13:11 | |
Тема: Звук [з],[ з], позначення їх буквою «зе». Написання рядкової букви «зе», складів, слів із нею. Мета:
Обладнання:
Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Стало біло навкруги, Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, Води сковую в льоди, В дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я … - Зима завітала до нас, бо їй цікаво знати, як ви навчаєтесь, чи вмієте читати і писати. А ще вона приготувала лдя нас багато цікавих завдань, щоб ви вивчили і її улюблену букву. Як ви вважаєте, впораєтесь із завданням? Отож, за справу. ІІІ. Підготовка до ознайомлення з буквою «зе». 1. Виділення звуків (з), (з).
2. Артикуляція звуків (з), (з), віднесення звуків (з) до приголосних твердих, а звука (з) – до приголосних м’яких. 3. Визначення позицій звуків у словах : зима, ковзани, мороз, зірка, ковзанка, віз. 4. Самостійний добір слів учнями. 5. Звуковий аналіз слів: зима, зірка.
ІV. Ознайомлення з буквою «зе». 1. Показ букви «зе» ( аналіз букви, порівняння великої і малої літери). 2. Пошук предметів, схожих на букву «зе». 3. Робота в парах ( знаходження букви «зе» у тексті).
1. Читання складів. - Зима розсипала сніжинки. Вони не прості , а чарівні – вміють промовляти склади. Які саме ми зараз з вами дізнаємось. 2. Читання слів. - Яка зима без Сніговика? Це ж її найперший помічник. І сьогодні він їй допомагає. Дивіться, скільки слів приготував вам: зима, мороз, зірка, ковзани. 3.Читання «крижаного» речення. - Зима приготувала вам «крижане» речення. Але через те, що крижинки дуже тоненькі, тендітні, то слова-крижинки розкололися. Допоможіть їх зібрати. Для цього прочитаємо спочатку окремі слова, а потім об’єднаємо їх у речення. ( Мороз Мороза водив за носа). 4. Робота над скоромовкою. VI. Робота над текстом « весела зима». 1. Підготовчі вправи. - Поспілкуйтеся в парі й подумайте, прощо буде йти мова в тексті. - Як навашу думку, чому зима весела? 2. Читання тексту вчителем. - Послухайте текст і запам’ятайте імена дітей. 3.Відповід на запитання. -Як звали дітей? -Що робив тато коло дому? 4.Вправляння у читанні «важких» слів. Словникова робота. настала візерунками прикрасив ковзанку замурував морозна посадив повезло 5. Читання тексту учнями (хорове,пошепки, «ланцюжком»). VII. Актуалізація знань учнів. 1. Повторення знань про букву «зе». -Яку букву почали вивчати? -Які звуки вона позначає? -Це і є улюблена буква нашої гості-Зими. І сьогодні ми повинні ще й навчитися писати цю букву. 2.Робота за малюнком у зошиті. 1). Розфарбування малюнка. -Ось у такому замку, який збудувала Зима, можливо,і проживає буква «зе». Давайте його розфарбуємо. Які кольори для цього використаємо,холдні чи теплі, і чому? 2). Робота над словами: замок, замок. Складання складових схем цих слів. 3.Графічний аналіз рядкової букви «зе». Порівняння друкованої і рукописної літери. Звертається увага, що у рукописної літери другий елемент переходить у петлю. 4. Розгляд букви у прописі з допомогою збільшуваного скла. 5. Пояснення написання рядкової букви «зе». 6. Написання букви «зе» (спочатку в густій сітці зошита, потім у робочому рядку). 7. Здійснення самооцінки. -Знайдіть у написаних буквах найкращу й обведіть її «сонечком». Пишіть так усі букви. 8. Письмо складів, слів із буквою «зе». VIII. Підсумок уроку. -Хто був гостею на нашому уроці? -Що було цікаво? Що сподобалося? -Я думаю, Зимі сподобалося те, як ви працювали.Сподіваюся, нашим гостям також. Урок закінчено усмішкою.
| |
Переглядів: 579 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |