Головна » Файли » Мої файли |
12.04.2016, 11:13 | |
«Готуємося до ЗНО» Заняття з елементами тренінгу для учнів випускних класів Мета: ознайомлення учнів з особливостями ЗНО, формування психологічної готовності до ЗНО. Завдання:
Час: 45 хвилин Матеріали: Папір, плакат із правилами роботи, перелік прав і обов’язків учасників ЗНО, маркери, скотч, плакат «Пісочний годинник», картки із завданнями.
Хід тренінгу Ритуал привітання. Вправа «Летючі вогники» Мета: активізувати та підготувати учасників до подальшої роботи. Учасники сидять колом. Ведучий передає своєму сусідову привітання, супроводжуючи його будь-яким рухом, наприклад, устаючи, присідаючи, вклоняючись. Наступний учасник повторює і слова привітання , й рухи.
Правила роботи в групи Для того, щоб нам було комфортніше працювати у групі, давайте приймемо правила. Приблизні правила
Вправа «Очікування» Зосередьтеся на меті свого перебування на цьому тренінговому занятті. Пригадайте будь-яку людину, я вам здається, зацікавлену в тому, щоб ви працювали в цій групі, і яка очікує від вас хороших результатів ЗНО. Сформулюйте для себе її побажання, виберіть кілька найголовніших і запишіть їх. Далі по черзі зачитайте свої записи та прикріпіть їх згори на нашому пісочному годиннику. Вправа «Асоціації» Ведучий говорить про незалежне тестування і пропонує написати асоціації до слова «тестування»: «Тестування – це…». Підбиваючи підсумок, ведучий говорить, що тестування – серйозне випробування, яке змушує людину мобілізувати всі свої зусилля. У кожної людини є свої якості і властивості, які будуть потрібні під час випробування. І зараз ітиметься саме про них.
Тестування «Перевірка ступеня обізнаності школярів із процедурою ЗНО»
а) мобільним телефоном; б) капілярною або гелевою ручкою; в) тестовим матеріалом.
а) запрошення та паспорт; б) підручник; в) персональний комп’ютер.
а) стає в куток; б) іде з аудиторії; в) сплачує штраф.
а) інструктора; б)Президента України; в) друга.
а) плеснути в долоні; б) тупнути ногою; в) підняти руку.
а) спілкування з іншими учасниками; б) користуватися посібниками, пейджерами, мобільними телефонами та іншими електронними й фотографічними засобами; в) виконувати вказівки інструктора.
а) запізнитеся; б) поміняєтеся місцями з іншими учасниками тестування; в) порушуєте дисципліну; г) намагаєтеся надати або отримати чиюсь допомогу; ґ) виносити завдання з аудиторії. Дякую за співпрацю! Вправа «Права і обов’язки учасників ЗНО» Учні об’єднуються у 2 групи. Одна читає права учасників ЗНО, а інша – їхні обов’язки. Потім вони вибирають одного оратора, який познайомить з інформацією іншу групу. Обговорення
Вправа «Портрет суперучня» За допомогою різнокольорових листівок учасників занять ділять на дві групи. Потрібно з кольорового паперу, картону, клею, фломастерів, старих журналів тощо створити портрет ідеального учня, який усе встигає зробити у своєму житті. Команди захищають роботи і пишуть спільний список рис ідеального учня. Далі слід наголосити, що всі ці риси в одній людині поєднуються доволі рідко, але коли ви чогось хочете досягти в житті, то цей список стане підказкою до самовдосконалення і виховання характеру. Вправа «Рожева кулька бажань» Уявіть собі, що найпотаємніше почуття, бажання ви можете вкласти в цю кульку. Вона уособлює найважливіше для вас у найближчий час – «рожеві мрії». За кілька хвилин ведучий проколює кульки голкою. Робота з емоційними реакціями учасників. Слід обговорити те, що вони відчули і що їм захотілися зробити. Рефлексія
Підсумок заняття
Дякую за роботу. Щасти вам!
ПОРАДИ ВИПУСКНИКАМ 1. Вчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок наказує виробляти гормони стресу на будь-який подразник, що загрожує нашому спокою.
2. Використайте найпростішу йогівську вправу. Заплющте очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору і розведіть їх у боки, уявляючи, як у них входить енергія. Складіть їх одна на одну біля пупка (ліва рука знизу). Ваш мозок насичується киснем і заспокоюється.
3. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему, активізуючи Т-лімфоцити крові.
4. Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням.
5. Живіть активно. По-перше, активні рухи не дають накопичуватися адреналіну, по-друге, відволікають від негативних думок: «Я не здам», «Я не знаю» тощо.
6. Стежте за пульсом — його оптимальна частота розраховується за формулою: 180 мінус ваш вік.
7. Не одягайте на екзамен червоний одяг. Цей колір підвищує кров'яний тиск, він небезпечний для гіпертоніків. Коли людина сидить у кімнаті, де багато червоних предметів, то вона починає безпричинно дратуватися. А коли людина одягає червоні речі, то навпаки, в неї додається бадьорості й активності. Тобто якщо ви одягнете на екзамен червону річ, то почуватиметеся впевненіше, але в екзаменатора ваш вигляд викликатиме роздратування. Хоча червоний колір можна використовувати як при застудах, так і при запаленні слизової оболонки. Цей колір впливає на систему кровообігу. Тестування «Перевірка ступеня обізнаності школярів із процедурою ЗНО»
а) мобільним телефоном; б) капілярною або гелевою ручкою; в) тестовим матеріалом.
а) запрошення та паспорт; б) підручник; в) персональний комп’ютер.
а) стає в куток; б) іде з аудиторії; в) сплачує штраф.
а) інструктора; б)Президента України; в) друга.
а) плеснути в долоні; б) тупнути ногою; в) підняти руку.
а) спілкування з іншими учасниками; б) користуватися посібниками, пейджерами, мобільними телефонами та іншими електронними й фотографічними засобами; в) виконувати вказівки інструктора.
а) запізнитеся; б) поміняєтеся місцями з іншими учасниками тестування; в) порушуєте дисципліну; г) намагаєтеся надати або отримати чиюсь допомогу; ґ) виносити завдання з аудиторії.
Дякую за співпрацю! Тестування «Перевірка ступеня обізнаності школярів із процедурою ЗНО» 1. Чим заборонено користуватися на ЗНО? а) мобільним телефоном; б) капілярною або гелевою ручкою; в) тестовим матеріалом.
а) запрошення та паспорт; б) підручник; в) персональний комп’ютер.
а) стає в куток; б) іде з аудиторії; в) сплачує штраф.
а) інструктора; б)Президента України; в) друга.
а) плеснути в долоні; б) тупнути ногою; в) підняти руку.
а) спілкування з іншими учасниками; б) користуватися посібниками, пейджерами, мобільними телефонами та іншими електронними й фотографічними засобами; в) виконувати вказівки інструктора.
а) запізнитеся; б) поміняєтеся місцями з іншими учасниками тестування; в) порушуєте дисципліну; г) намагаєтеся надати або отримати чиюсь допомогу; ґ) виносити завдання з аудиторії.
Дякую за співпрацю!
| |
Переглядів: 336 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |